09127906020
دکتر سهراب مرادی » جراحی زیبایی سینه » جراحی زیبایی بزرگ کردن پستان
[reading-time]

جراحی زیبایی بزرگ کردن پستان

Rate this post

بزرگ کردن پستان از جراحی هایی است که خانم هایی که از کوچک بودن سینه های خود شکایت می کنند ترجیح می دهند. همچنین 3 روش غیر از جراحی وجود دارد.

اگر می خواهند بزرگی پستان هایشان دائمی باشد ، روش پروتز سینه را ترجیح می دهند. طبق این روش ، پروتزهای مناسب روی پستان ها قرار می گیرد. و تا زمانی که نخواهند پروتز را بردارند ، پروتزها روی پستان آنها باقی می ماند. به لطف این فرایند بسیار ساده و آسان ، افراد ظاهر مورد نظر خود را دارند.

اگر می خواهند بزرگی پستان ها برای مدتی باشد، باید از روش تزریق چربی استفاده کنند. در این روش ، چربی گرفته شده از بیمار به پستان تزریق می شود. و پستان ها بزرگ تر می شوند. این نوع دائمی نیست. پس از مدتی ، چربی ها ها ذوب می شوند و پستان ها به حالت اولیه باز می گردند. اما آنچه باید بدانید این است که این روش ماندگارتر از روش بزرگ کردن با ورزش است.

چرا زیبایی بزرگ کردن پستان انجام می شود؟

https://tayfunturkaslan.com/meme-buyutme-estetigi-nedir/

  • اول از همه، پستان ها در دوران نوجوانی می توانند با سرعت متفاوتی رشد کنند. این می تواند باعث بزرگ شدن پستان کوچک شود. با این جراحی ، هر دو پستان به یک میزان بزرگ می شوند.
  • پستان زنانی که وزن کم می کنند کوچک تر می شود. این منجر به دلایلی مانند افتادگی می شود. زنانی که از کوچک شدن پستان خود راضی نیستند ، جراحی بزرگ کردن پستان را ترجیح می دهند.
  • به همین ترتیب ، هنگام زایمان و شیردهی ، پستان ها کوچک می شوند. و تغییر شکل می دهد. در چنین مواردی افراد به جراحی بزرگ کردن پستان روی می آورند.
  • دلیل دیگر این است که فرد با پستان های کوچک متولد می شود. او ممکن است فکر کند که لباسی که می پوشد مناسب او نیست. به همین دلیل ، بیماران ممکن است نیاز به جراحی بزرگ کردن پستان داشته باشند.

جراحی بزرگ کردن پستان چگونه انجام می شود؟

جراحی بزرگ کردن پستان ، نه تنها به آخرین شیوه ، بلکه به طور کلی در جامعه زیبایی ، ترجیح داده شده است.

بزرگ کردن پستان که عموماً برای خانم هایی با سینه های کوچک ، افتاده و غیره جذاب است ، ترجیح زنانی است که می خواهند ظاهری زیبا داشته باشند. زیبایی بزرگ کردن پستان نه تنها پستان را بزرگ می کند بلکه آن را سفت تر و خوش فرم تر می کند. علاوه بر این ، نه تنها زنان با پستان های کوچک ، بلکه زنان با پستان های بزرگ که هنوز می خواهند خطوط گرد و گردتری داشته باشند ، می توانند جراحی بزرگ کردن پستان را انتخاب کنند. اگر شما نیز مشتاقانه منتظر عمل جراحی بزرگ کردن پستان هستید و نمی دانید چه نوع روش هایی نیاز است ، در اینجا همه جزئیات آورده شده است…

نگاه کلی به جراحی زیبایی بزرگ کردن پستان:

زیبایی بزرگ کردن پستان یکی از اولین روش های زیبایی است که به دلایل زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از این روش ، ابتدا باید کنترل و معاینه جراح را انجام دهید. در طول این کنترل ، می توانید شکایات مربوط به پستان و قسمت هایی را که می خواهید بهبود پیدا کند به پزشک اطلاع دهید. پس از توافق با پزشک خود در مورد اندازه مشخصی از پستان، می توانید تاریخ عمل را دریافت کنید.

گزینه های مختلفی برای زیبایی پستان وجود دارد. پزشک شما با انتخاب مناسب ترین روش برای شما این روند را در مدت کوتاهی آغاز می کند.

جراحی زیبایی بزرگ کردن پستان

روش ها و مراحل جراحی بزرگ کردن پستان:

اولین روش برای جراحی بزرگ کردن پستان، قرار دادن پروتز است که بسیار کاربردی است. پروتز که از طریق یک برش از نوک سینه تا پایین سینه قرار می گیرد ، بخیه زده می شود و سینه شکل نهایی خود را می گیرد. تنها جنبه بد پروتز ، که بیشترین روش مورد استفاده است ، اسکار هایی است که بعد از جراحی ایجاد می شود.

اگر پستان شما در حال حاضر بزرگ است و نیاز به حمایت کوچک دارد ، تزریق چربی یکی دیگر از گزینه های توصیه شده است. بی حسی موضعی برای این روش کافی خواهد بود. در تزریق چربی ، با برداشتن چربی اضافی از بدن ، غنی سازی آن از نظر سلول های بنیادی و تزریق آن به پستان انجام می شود.

اگر اندازه پستان شما به طور جدی کوچک است و می خواهید یک تغییر قابل مشاهده باشد ، جراحی با قرار دادن پروتز بهترین گزینه خواهد بود.

خطرات جراحی بزرگ کردن پستان:

خطرات جراحی بزرگ کردن پستان

  • پس از عمل ، وضعیت خوابیدن به پشت برای حداقل 4-3 روز ترجیح داده می شود. در غیر این صورت ، ممکن است سیلیکون ها بلغزند و تصویری نامتقارن ایجاد شود.
  • بعد از عمل باید از آنتی بیوتیک ها استفاده کرد. در مواردی که از آن استفاده نمی شود ، ممکن است خطرات مربوط به احتمال خونریزی و عفونت ایجاد شود.
  • جراحی های بزرگ کردن پستان ، مانند سایر عمل های جراحی ، شامل خطرات نادر مانند عفونت ، خونریزی ، مشکلات اضافی ناشی از بیهوشی و مشکلات تنفسی است.
دکتر سهراب مرادی

دکتر سهراب مرادی

دکتر سهراب مرادی متولد 1362 است. وی در سال 1392 در رشته جراحی عمومی در دانشگاه پذیرفته شد و در سال 98 توانست مدرک و سوختگی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کند.
مقالات مرتبط
بهترین جراح پروتز سینه در تهران

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

پیشنهاد ما به شما دکتر سهراب مرادی است. ایشان بهترین جراح پروتز سینه در تهران بوده و با داشتن نمونه کارهایی بسیار موفق و تجربه کاری زیاد در زمینه زیبایی علی‌الخصوص پروتز سینه یکی از برجسته ترین پزشک ها در تهران می‌باشند.

مزایا و معایب ماموپلاستی

علاوه بر این بر خلاف بسیاری از عمل های زیبایی سینه که پس از عمل تقارن آن ها از بین می رود، ماموپلاستی تقارن کاملی را ایجاد می کند

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *